Vi tog med våra smoothies till en musikfestival, där vi satte upp en stor skylt som frågade besökarna om de tyckte att vi skulle säga upp oss från våra jobb för att börja göra drycker av mosad frukt istället. Under skylten satte vi två skräpkorgar, en som det stod "ja" på och en som det stod "nej" på. När helgen var slut var "ja"-korgen överfull, så dagen efter sa vi upp oss och började göra smoothies.
Ända sedan dess har våra drömmar vuxit sig större och större (men våra drycker är fortfarande ungefär lika stora). Nu är vi på ett uppdrag att hjälpa folk fortsätta leva hälsosamt, hjälpa de i samhället som behöver oss mest, och se till att vår planet mår bättre också. Det är därför vi fyller våra små drycker med goda grejer, ger 10% av vår vinst till välgörenhet och har lovat att vara koldioxidneutrala till år 2030 – om inte tidigare. Lust att hänga med?
välkommen till en snabb rundvandring bland våra bästa (och sämsta) bedrifter. Det finns till och med en bild på en kille som heter Barry, som bestämde sig för att tatuera vår logga på armen. Heja Barry.