innocent grundades för sexton år sedan i Storbritannien, och är Storbritanniens och Europas största smoothiemärke. Vi säljer naturliga, hälsosamma produkter som ska hjälpa folk att leva väl och dö gamla. Vi gör smoothies i små flaskor och stora förpackningar, använder den godaste frukten vi kan hitta och erbjuder uppfriskande, inte-gjorda-på-koncentrat-juicer. Vårt team har vuxit från tre till 250 personer som jobbar över hela Europa (med produkter i 15 olika länder.) Vi omsätter mer än 200 miljoner pund varje år. I September 2014 utökade vi vårt sortiment I Sverige och lanserade nya smoothies och juicer. Nu kan du hitta innocents drycker i affärer i hela Sverige.

Som företag vill vi göra det lätt för folk att göra sig själva gott. Och att lämna jorden i lite bättre skick än vi fann den. Det syns i allt vi gör, från grön el på vårt högkvarter Fruit Towers, till att köpa frukt från ställen som behandlar sina anställda och miljön schysst. Sedan 2006 kan vi stolt säga att alla våra bananer kommer från gårdar godkända av Rainforest Alliance. Vi skänker 10% av vår vinst till välgörenhet, huvudsakligen vår egen innocent foundation, som ger bistånd till icke-statliga organisationer i länder där vi köper frukt.